loading...
MarcelinaCarter
کویئک بازدید : 23 جمعه 14 آذر 1399 نظرات (0)
زندانی  کردن  فی  پس از  ترک  زندان

زندانیان آزاد شده پس از پرداخت بدهی خود به جامعه ، خود را با هزینه پنهان غرق می کنند. زندانیان اغلب هنگام ترک زندان به آنها پول می دهند. این می تواند نقدی باشد که با آنها وارد شده اند ، پولی که در یک کار زندان به دست آورده اند یا وجوهی که توسط دوستان یا بستگان واریز شده است. اخیراً کارتهای بدهی پیش پرداخت جایگزین پول و چک به عنوان راهی برای بازگشت این وجوه به زندانیان شده اند. شرکت های خصوصی این کارت ها را به عنوان روشی ارزان تر ، راحت تر و ایمن تر از چک های موسسه برای تأمین بودجه پس از انتشار ، به بازار عرضه می کنند. اما این کارت ها می توانند با هزینه ای همراه شوند - یکی که توسط زندانی پرداخت می شود. "بنابراین شما می توانید یک شبه به زندان بروید."لایحه 20 دلار در جیب شما و هنگامی که روز بعد آزاد شد ، به شما کارت بدهی آزاد می شود و هزینه ماهانه 10 دلار دارد.". "توهین آمیز و ناعادلانه"عمل کنید و او هزینه ها را"بسیار ظالمانه" توصیف می کند - بالاتر از آنچه مردم برای کارت های پیش پرداخت مشابه در جهان خارج پرداخت می کنند. او می خواهد آنها را ممنوع اعلام کند. گروه های دیگر این هفته طومارهایی را به دفتر حمایت از مالی مصرف کننده (CFPB) ارسال کردند و از آژانس خواستند تا در این بازار کوچک شناخته شده قدم بگذارد و تنظیم کند. آنها می خواهند CFPB تمام هزینه های مرتبط با این کارت های بدهی آزاد را ممنوع کند ، یا حداقل نیاز به تسهیلات تصحیحی داشته باشد تا گزینه پول نقد یا چک را فراهم کند. در دادخواست خود ، مرکز دفاع از حقوق بشر هزینه ها را "شکارچی" می نامد زیرا آنها هستند. براساس هزینه ارائه خدمات نیست. آنها ادعا می کنند که این شرکت ها از "یک جمعیت بسیار آسیب پذیر در زندان" سود می برند. به عنوان اثبات ، آنها این نظرسنجی را که در ژوئن گذشته توسط انجمن مدیران دولت اصلاح شده منتشر شد ، ارائه دادند

رایت به سی ان بی سی گفت: " با ممنوع کردن هزینه‌ها و ارائه گزینه‌ها، امکانات می‌توانند به زندانیان کمک کنند که خود را برای ورود مجدد به جامعه با استفاده از کارت پیش‌پرداخت و هیچ راهی برای خرید و فروش برای بهترین معامله با چهار شرکت که این کارت‌های بدهی را به سیستم‌های زندان در سراسر کشور تامین می‌کنند، کنند: Jpay، keefe Commissary، Numi مالی و راه‌حل‌های سریع وجوه. جکسون گفت: " ما خدمات خوبی ارائه می‌کنیم، یک راه مناسب برای کسی که پول نقد دریافت می‌کند، یک راه مناسب برای کسی که پول نقد دریافت می‌کند، و بسیاری از رقبای او چندین راه برای دسترسی به پول کارت بدون پرداخت هزینه ارائه می‌کنند. او گفت: " در برخی از موسسات، یک سوم از کارت‌ها به صورت رایگان مورد استفاده قرار می‌گیرند. او گفت: " اگر در مورد قوانین شفافیت بیشتری وجود داشته باشد، عالی خواهد بود." سیستم زندان فدرال هم اکنون از اداره امنیت ملی کارولینای شمالی استفاده می‌کند و از کارت‌های پیش‌پرداخت استفاده می‌کند. زندانی آزاد ۳ دلار برای فعال کردن سخنگوی card.Depa rtment، کیث Acree، پرداخت می‌کند. Acree توضیح داد: " این چک همچنین برای کسانی که از زندان آزاد شده‌اند برای کسانی که از زندان آزاد شده‌اند هیچ راهی برای پول نقد ندارند، زیرا آن‌ها می‌توانند به ATM مراجعه کنند و به پول آن‌ها دسترسی پیدا کنند."

Acree گفت ، مسئله ای برای آنها وجود دارد. مسئله بزرگتر این واقعیت بود که بسیاری از مردم قادر به پرداخت پول چک های خود نبودند. با حدود 650،000 زندانی که از زندان های ایالتی و فدرال آزاد شده اند و تخمین زده می شود 12 میلیون نفر هر سال از طریق زندان های محلی در سراسر کشور پردازش می شوند ، یک بازار داخلی برای این کارت ها وجود دارد.. پول رایت در حقوق بشر گفت: "این شرکت ها یک بازار به معنای واقعی کلمه اسیر دارند که زندانیان غالباً از اضافه بار شکایت می کنند ، اما ابزار نظارتی مناسبی برای محافظت از خود ندارند." مرکز دفاع. "این یک چیز خواهد بود اگر به مردم گزینه پول نقد ، چک یا کارت بدهی با هزینه داده شود ، اما انتخاب مصرف کننده وجود ندارد. من کل روند را توهین آمیز و ناعادلانه می دانم. "Herb Weisbaum ConsumerMan است. او را در فیس بوک و توییتر دنبال کنید یا به وب سایت ConsumerMan مراجعه کنید.


منبع
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 66
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 211
  • بازدید سال : 1,349
  • بازدید کلی : 3,506