loading...
MarcelinaCarter
کویئک بازدید : 19 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
پلیس مینیاپولیس طی 5 سال 44 نفر را با محدودیت گردن بیهوش کرد

براساس گزارش سی ان بی سی ان بی سی سوابق پلیس، از آغاز سال ۲۰۱۵، ماموران اداره پلیس مینیاپولیس از سال ۲۰۱۵ مردم را ۴۴ بار با محدودیت‌های گردن بی‌هوش کرده‌اند. چندین متخصص پلیس گفتند که به نظر می‌رسد تعداد افراد پلیس در طی این مدت ۲۳۷ بار از محدودیت‌های گردن استفاده کرده‌است و در ۱۶ درصد از این حوادث مظنونین و افراد دیگر هوشیاری خود را از دست داده‌اند. عدم استفاده از داده‌های اجباری استفاده از نیرو از بخش‌های دیگر، مقایسه Minneapolis با دیگر شهرهای مشابه یا هر گونه size.Poli را دشوار می‌سازد مانند زمانی که یک افسر از یک بازو یا ساق پا برای فشرده‌سازی یک فرد استفاده می‌کند بدون فشار مستقیم به راه تنفسی. در ۲۵ ماه مه، Derek Chauvin افسر پلیس مینیاپولیس به مدت هشت دقیقه پس از توقف breathing.Reco rds توسط پلیس مینیاپولیس به مدت هشت دقیقه پس از توقف he's پلیس مینیاپولیس به قتل رسید. ۱۲ نفر از مقامات پلیس و متخصصان انتظامی به ان بی سی گفتند که ۱۱ خاص برای گردن یک مظنون به کار می‌رود - نه آموزش داده می‌شود و نه توسط هیچ نهاد پلیسی مورد تایید قرار نمی‌گیرد. یکی از مقامات شهر مینیاپولیس به ان بی سی گفت که این تاکتیک توسط اداره پلیس مینیاپولیس مجاز نیست. برای بسیاری از بخش‌های اصلی پلیس، تغییرات گردن بندی گردن، شناخته‌شده به عنوان chokeholds، بسیار محدود هستند - اگر به روزرسانی های outright.Live در دفترچه راهنمای سیاست اداره پلیس مینیاپولیس ممنوع نباشد، اما اجازه استفاده از محدودیت‌های گردنی که در دسترس است را مجاز نمی‌کند، و پروتکل استفاده آن‌ها برای بیش از هشت نمونه از داده‌های پلیس eapolis که در بخش اعظم استفاده از آن‌ها به روز نشده است، به روز نشده است.

موارد مربوط به محدودیت گردن در هنگام از دست دادن هوشیاری ، پس از فرار یک مظنون با پای پیاده یا تنش در هنگام بازداشت ، از این محدودیت استفاده شد. براساس گزارش ها ، تقریبا نیمی از افرادی که هوشیاری خود را از دست داده اند ، زخمی شده اند که شدت آن جراحات را بیان نمی کند. پلیس RelatedNewsNewsNation به طور گسترده ای اقدام به استفاده از جورج فلوید را محکوم می کند و از این پرونده ها حمله به افسران را شامل می شود ، در حالی که چندین نفر دیگر درگیر بودند. موارد سوءاستفاده خانگی یا موارد حمله داخلی. در بیشتر موارد ، هیچ تخلفی در مورد خشونت وجود نداشت. داده های پلیس مینه سوتا نشان داد که سه پنجم از افرادی که تحت فشار گردن قرار گرفته اند و سپس بیهوش شده اند سیاه بودند. حدود 30 درصد سفید پوست بودند. دو نفر بومی آمریکایی بودند. تقریباً همه مرد هستند و سه چهارم نیز 40 سال سن داشتند. یکی از افراد 14 ساله در یک حادثه سوءاستفاده خانگی بود که هنگام ورود افسر در جریان بود. دیگری یک جوان 17 ساله بود که از یک حادثه مغازه فروشی فرار می کرد. یکی دیگر از توقف های ترافیکی که مظنون به عنوان "کاملاً غیر سازگار"تلقی می شود ، تماشا کنید. یک دقیقه به دقیقه منجر به دستگیری مرگبار جورج فلوید شود. 28 مه 202003: 57 نسخه آنلاین کتابچه راهنمای سیاست می گوید:"مهار ناخودآگاه گردن فقط باید اعمال شود... 1. در مورد موضوعی که تجاوز فعال داشته باشد ، یا 2. برای اهداف صرفه جویی در زندگی ، یا. احتمالاً ناکارآمد خواهد بود. "این گذر شامل تاریخ در پرانتز ، 16 آوریل 2012 است

معاون کلانتر در Plumas County ، کالیفرنیا ، یک متخصص ملی استفاده از نیرو است که به آژانس های پلیس کالیفرنیا آموزش و مشاوره می دهد. وی گفت: ادارات پلیس در سراسر کشور به دلیل "پتانسیل ذاتی تهدید کننده زندگی"سالهاست که از گزینه مهار گردن دور می شوند و به دلیل اینکه افسران غالباً مقاومت را توسط یک مظنون تفسیر می کنند ، که ممکن است به راحتی در تلاش برای نفس کشیدن باشد. برنامه اخبار برای پوشش کامل و هشدارها در مورد این داستان"عقل سلیم است" ، اوبایاشی گفت. "هر زمان که راه هوایی شخصی را قطع کرده یا جریان خون را به مغز مسدود کنید ، می تواند منجر به آسیب جدی یا مرگ شود ، همانطور که در بسیاری از این مصیبت ها دیدیم. با استفاده از این تاکتیک ، این یک فاجعه تحقق بخش است. "اوبایاشی گفت قابل توجه است که به نظر می رسد سیاست پلیس مینیاپولیس در مورد محدودیت های گردن تاریخ گذاری شده است و گفت که به جای دلسرد کردن یا به طور کلی ممنوعیت تاکتیک ، زبان سیاست آن مطابق با یک موضع مجاز. به نظر می رسد ویدئو جورج فلوید را در مبارزه با وسایل نقلیه پلیس نشان می دهد ژوئن 1 ، 202001: 36 ". اوبایاشی گفت: "اگر مأمورین با این گزینه نیرو از احتیاط شدید استفاده نکنند ، احتمال آسیب جدی یا مرگ به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.". شاون ویلیامز ، استادیار و هماهنگ کننده افسر صلح حرفه ای در دانشگاه ایالتی ابر ابر در مینه سوتا ، بیش از 10 سال در اداره پلیس مینیاپولیس کار کرد. 10 سال و نظارت بر آموزش دو سال گذشته خود در آنجا ، از جمله استفاده از محدودیت های ناخودآگاه گردن

با کتک زدن یک نفر و لگد زدن به او به عنوان افسران دیگر. در ۲۹ آوریل سال ۱۹۹۲، تبرئه چهار افسر پلیس در ضرب و شتم رادنی کینگ منجر به شورش شد که در سرتاسر شهر و حومه شهر پخش شد. او گفت: " اگر به درستی استفاده نشود، شما در مورد آسیب به نای فرد صحبت می‌کنید و شما در مورد آسیب رساندن به یک فرد صحبت می‌کنید. او گفت: "اگر به درستی استفاده نشود، شما در مورد آسیب رساندن به یک نفر صحبت می‌کنید". او گفت: " در بسیاری از موارد پلیس در اعتراض به نشانه پنج ساله مرگ اریک گارنر در یک رویارویی با یک افسر پلیس در حوزه of County در تاریخ ۱۷ جولای ۲۰۱۹ مورد استفاده قرار گرفت." وی گفت: " در بسیاری از موارد، این مظنون عصبی شد، که من برای مقاومت در برابر دستگیری یا فرار از پا بدون هیچ نشانه‌ای از اینکه مظنون مسلح یا خطرناک است، شرکت می‌کنند." اداره پلیس اداره پلیس لس‌آنجلس یکی از اولین ادارات پلیس بود که به زور در برابر دستگیری مقاومت کرد و گفت: " علی‌رغم گذشته آشفته، اداره پلیس لس‌آنجلس یکی از اولین ادارات پلیس بود که به نیروی کشنده یا افراطی رسیدگی می‌کرد.

حوادثی که از استفاده از خفگی ها بزرگ شده اند. در سال 1982 ، بنا به درخواست رئیس وقت داریل اف. گیتس ، این اداره پس از طرح دعوی فدرال ، چكول های بازوی و كنترل های محدود بدن فوقانی ، سپس معمول را ممنوع اعلام كرد. شانزده نفر - از جمله ده ها مرد آفریقایی-آمریکایی - در طی یک دوره هفت ساله منجر به تصمیم گیری در اثر اشکال مختلف کنترل بدن بالا جان خود را از دست دادند. کمیسیون پلیس لس آنجلس هفته ها بعد با محدود کردن کاروتید ، ممنوعیت بازوی را دنبال کرد. خفگی ، طراحی شده برای بی حرکت کردن یک مظنون با مسدود کردن شریان گردن و با تمدید جریان خون به مغز. این اداره هنوز به افسران اجازه می دهد تا از محدودیت کاروتید استفاده کنند اما این شرایط را در معرض خطر فوری زندگی قرار می دهد. RelatedNewsNews مادر اریک گارنر می گوید ویدئویی از مرگ پلیس در حال کابوس مجدد است استفاده از محدودیت های ناخودآگاه گردن به طور خاص در گشت وزارت پلیس نیویورک ذکر نشده است. راهنما. در 17 ژوئیه سال 2014 ، اریک گارنر پس از آنکه توسط دانیل پانتالئو ، افسر پلیس نیویورک در حالی که به دلیل فروش سیگارهای گشاد و غیرمستقیم در جزیره استاتن نیویورک دستگیر شده بود ، درگذشت. پلیس ، اما در شرایط دفاع از خود ، افسران مجاز به استفاده از هر تکنیک مناسب هستند. روش NYPD برای استفاده از نیرو اظهار داشت كه افسران "برای محافظت از زندگی و ایمنی شخصی همه افراد حاضر ، از جمله افراد تحت بازداشت ، اقدامات لازم را انجام می دهند." پانتالئو از این اداره اخراج شد. یک هیئت منصفه بزرگ ایالتی و دادستان های فدرال هر دو از طرح اتهامات علیه وی خودداری کردند. خانواده گارنر با 5.9 میلیون دلار دادخواست علیه این شهر حل و فصل کردند.


منبع
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 66
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 151
  • بازدید سال : 1,289
  • بازدید کلی : 3,446