loading...
MarcelinaCarter
کویئک بازدید : 17 چهارشنبه 03 دی 1399 نظرات (0)
کردها می‌گویند که دولت اسلامی شام و شام از ترکیه به Kobani حمله می‌کند

خلیل خلیل، یک سخنگوی کمیته حقوق بشر سوریه که مقر آن در بریتانیا است، گفت: " امروز، آن‌ها از چهار طرف به شهر مرزی سوریه حمله کردند، اگرچه ترکیه انکار کرد که مبارزان از منطقه خود برای سرنگونی رئیس‌جمهور بشار اسد در جنگ داخلی country's استفاده کرده‌اند، چرا که ترس از دامن زدن به جاه‌طلبی‌های کردها برای یک دولت مستقل است. یک بیانیه دولت ترکیه در روز شنبه تایید کرد که یکی از حملات انتحاری شامل یک وسیله نقلیه بمب‌گذاری‌شده بوده‌است که در طرف سوریه در مرز منفجر شده‌است. اما این موضوع رد شدن وسیله نقلیه از طریق ترکیه را که برای مبارزان افراطی اولین بار بود را تکذیب کرد. مصطفی بالی، یک فعال Kobani مستقر در Kobani، در تماس تلفنی گفت که مبارزان دولت اسلامی عراق و عراق در سیلوهای غلات در مرز ترکیه موضع گرفته‌اند و از آنجا حملاتی به سمت مرز عبور می‌کنند.


منبع
کویئک بازدید : 17 چهارشنبه 03 دی 1399 نظرات (0)
مردی که متهم به تیراندازی در داد و بیداد بود ، باعث کشته شدن 3 نفر در ماین شد: پلیس

ساکنان به هرالد Herald گفتند که یک موج تیراندازی که پلیس می‌گوید سه کشته و یک مجروح دیگر در مین Downeast از راه دور " " را به لرزه درآورده است " . به گفته پلیس , توماس Bonfanti 63 ساله چهار نفر را در سه خانه مجزا در بخش واشینگتن به ضرب گلوله کشته‌است . به گفته پلیس , این مرد Northfield در لژیون آمریکایی در Machias بازداشت شد و متهم به قتل شد . این قربانیان کشته‌شده توسط پلیس به نام Shawn Currey , 57 نفر , و جنیفر برایانت - 49 ساله , شناسایی شده‌اند . جاشوا Rolfe , رئیس هیات انتخاب مردم " People People " , گفت : " این جامعه کل جامعه را تکان می‌دهد . ما یک جامعه کوچک و درهم‌تنیده هستیم . این مساله در اینجا همه را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد ." ستوان Troy گاردنر , پلیس ایالت مین , گفت که انگیزه این تیراندازی تحت بررسی است . ستوان در یک کنفرانس مطبوعاتی در دفتر کلانتر واشنگتن در Machias دوشنبه گفت که Bonfanti قربانیان را می‌شناخت . گاردنر گفت : " او با آن‌ها آشنا بود . " پلیس ابتدا به یک خانه Kennebec در Machias در ساعت 10 : 45 صبح , کوری پیدا شد و یک زن به بیمارستان منتقل شد . شرایط او منتشر نشده است . سپس پلیس به خانه Roques Bluff در آنجا که در آنجا قدرت‌های بزرگ را پیدا کردند , واکنش نشان داد . سومین پلیس خانه پاسخ داد که یک خانه Kennebec دیگر در Machias بود که در آن برایانت - فلین پیدا شد . گاردنر گفت : " براساس شواهدی که داریم , دلیلی نداریم باور کنیم که هیچ فرد دیگری در تیراندازی‌ها دخالت داشته باشد , یا اینکه هر کس دیگری آسیب می‌بیند . " سپس پلیس Bonfanti را در لژیون آمریکایی مستقر کرد و او را بازداشت کرد . troopers , معاونان کلانتر , پلیس Machias , سرویس Warden مین و سرویس جنگل داری مین به این صحنه‌ها واکنش نشان دادند . بنا بر یک پست در صفحه فیس بوک این مدرسه , صبح روز دوشنبه , مدرسه عالی مموریال Machias برای مدت کوتاهی به نمایش گذاشته شد . به گفته این پست , قفل کردن قفل در حدود ظهر برداشته شد و دانش آموزان برای ازسر گرفتن برنامه‌های عادی آماده شدند . جمعیت of , مین , arou است .

و 2000 نفر کشته شدند . Rolfe گفت که جامعه در حال حاضر نگران است , زیرا دبیرستان در روز جمعه به عنوان تهدیدی برای سناتور آمریکایی سوزان کولینز ذکر شده‌است . پس از تهدید این مدرسه , مدرسه در یک " قفل " نرم " قرار داده شد . Rolfe گفت : " این زمان بسیار پرتنش بوده‌است ." ساکنان منطقه روستایی گفتند که از تیراندازی تیراندازی شوکه شده‌اند . " این دیوانگی است . Johanna Franz , مالک بخش جهانی معروف جو , که در نزدیکی لژیون آمریکایی قرار دارد , گفت : " این جا معمولا بسیار ساکت است . ما معمولا چنین اتفاقی نمی‌افتد ." " سارا نلسون " , پیشخدمتی در رستوران خانواده " Bluebird رنچ " در نزدیکی رستوران " Ranch رنچ " , گفت : " شما در مورد چیزهایی مانند این در شهرهای بزرگ می‌شنوید . دانستن این که 2 , 3 , 4 دقیقه طول خواهد کشید قطعا تعجب‌آور است ."

منبع
کویئک بازدید : 16 سه شنبه 02 دی 1399 نظرات (0)
خواندن اول: آیا دادگاه عالی می تواند به GOP فرار از ازدواج همجنسگرا بدهد?

First Read یک جلسه توجیهی صبحگاهی از ملاقات با مطبوعات و واحد سیاسی NBC در مورد مهمترین داستانهای سیاسی روز است و چرا آنها مهم هستند دادگاه عالی می تواند GOP را برای فرار از ازدواج همجنسگرا فراهم کند? در حالی که همه نگاه ها به خشونت در بالتیمور ثابت است (و ما در زیر می خواهیم چیزی برای گفتن داشته باشیم) ، بزرگترین داستان سیاسی امروز بازی در دیوان عالی کشور است که استدلال های شفاهی را در این پرونده می شنود تا تصمیم بگیرد که آیا حق همجنسگرا وجود دارد یا خیر. ازدواج. و این دلیل بزرگترین داستان سیاسی است: دادگاه می تواند به GOP دریچه فرار از موضوعی بدهد که در سال 2016 و بعد از آن به یک مشکل بزرگ برای حزب تبدیل شده است. همانطور که نظرسنجی NBC / WSJ در مارس نشان می دهد ، 59٪ آمریکایی ها از ازدواج همجنسگرا حمایت می کنند. این شامل 74٪ از دموکرات ها و 60٪ از مستقلان است - اما فقط 40٪ جمهوریخواهان. همچنین موضوعی است که آمریکایی های جوان تقریباً از آن حمایت می کنند: 74٪ از این سنین 18-34 ساله ازدواج همجنسگرا را پشت سر می گذارند ، در مقابل فقط 45٪ سالمندان. بنابراین ، با تصمیم گیری در مورد حق ازدواج همجنسگرا ، دیوان عالی کشور می تواند حزب جمهوری خواه را به نفع بزرگی انجام دهد - به طور بالقوه این موضوع را در سال 2016 از جدول خارج کرد. مدیر اجرایی جمهوریخواهان Log Cabin به نیویورک گفت: "آنها با دادن هدیه احتمالی انتقال این موضوع به عنوان یک موضوع فرهنگی دکمه داغ بیش از یک سال از روز انتخابات ، زمینه ریاست جمهوری جمهوری را به نفع باورنکردنی انجام می دهند." تایمز. و اگر ازدواج همجنسگرا در سراسر ایالات متحده قانونی شود ، این سؤال وجود دارد که باید به آن فکر کنیم: آیا در ژوئیه 2016 مخالفت با ازدواج همجنسگرا را در بستر GOP خواهیم دید? سؤال از بازگشت ازدواج همجنسگرا به دیوان عالی کشور آوریل 28 ، 201501: 12 بیشتر در مورد استدلال های شفاهی امروز پیت ویلیامز NBC صحنه استدلال های شفاهی امروز را در دادگاه قرار می دهد. وی می نویسد: "دادگاه مدت زمان غیرمعمول طولانی را برای استدلال در دادگاه - دو ساعت و نیم - اختصاص داده است و ضبط صوتی را بعداً در روز منتشر می کند.". میش استدلال می کند که پرونده "در مورد سوال اساسی در مورد چگونگی حل دموکراسی ما بحث در مورد سیاست های اجتماعی است."

وی گفت : " مردم , نه دادگاه‌ها , حق دارند ازدواج را تعریف کنند . وی افزود : " اما طرفداران زوج‌های همجنس خواهان می‌گویند که دادگاه‌ها باید در زمانی که حقوق اساسی در خطر است , گام بردارند " . دولت‌ها حق دارند حقوق اساسی افراد را زیر پا بگذارند . جیمز Esseks از اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا گفت : " و این شامل زوج‌های همجنس است که خواهان ازدواج هستند . " همچنین , از نگاه یکی از ما در مورد این که چقدر و چگونه افکار عمومی به موضوع ازدواج همجنس گرا گام برمی دارد , غفلت نکنید . و در اینجا پری Bacon از NBC در مورد این مساله است که چگونه مسائل اجتماعی مانند ازدواج همجنس گرا , حزب جمهوریخواه را به توازن وا داشته‌است . یک تست رهبری در BaltimoreTurning به خشونت و standoffs پلیس در بالتیمور , موقعیت شهر به یک تست رهبری قابل‌توجه برای فرماندار مریلند , لری هوگان و شهردار بالتیمور - بلیک Rawlings تبدیل شده‌است . در آب و هوای امروز , ما از هر سیاستمداری - حتی جورج واشینگتن یا آبراهام لینکلن مطمئن نیستیم - - به نظر می‌رسد که پلیس با شورشیان درگیر می‌شود و شهروندان مغازه‌ها را غارت می‌کنند و ساختمان‌ها را آتش می‌زنند . سوال این رهبران این است که خشونت تا چه حد طول می‌کشد و چگونه شهر نسبت به آنچه دیشب اتفاق می‌افتد , واکنش نشان می‌دهد . راولینگز , بویژه راولینگز , پس از اظهار نظراتش در شب شنبه , اظهار داشت که می‌خواهد " فضایی " را به معترضان بدهد که " مایل به نابود ساختن فضا برای انجام این کار بودند " او گفت : " ما همچنین به کسانی که مایل به نابود کردن

در هفته گذشته, داستان از دست رفت. بنیاد کلینتون آنجاست. کخ و نشسته‌ای مقدماتی هستند. و جب. و این نکته قابل‌توجه است که چگونه هیلاری کلینتون و جب بوش در این مرحله از انتخابات ریاست‌جمهوری توسط پول تعریف می‌شوند. جب به اهدا کنندگان گفت که حق او برای افزایش سوپر pac در چند روز بیشتر از هر سازمان دیگر حزب جمهوریخواه, پول بیشتری را افزایش داده‌است (البته, یک دلیل بزرگ که چرا این سیستم می‌تواند کمک‌های نامحدود دریافت کند). در همین حال, هیلاری در حال بالا آوردن یک تن پول نیز هست (و او امروز پول را در نیویورک بالا می‌برد). البته, داستان اصلی پول هیلاری در حال حاضر بنیاد کلینتون است. و از طریق پست نیویورک یک داستان بنیاد کلینتون وجود دارد. " بنیاد کلینتون " در گزارش " کلینتون " گزارش داد که این شرکت در میان ۳۰۰ میلیون دلار و نیم میلیون دلار از سوی ما, یکی از اعضای پارلمان هند و یکی از دوستان بیل کلینتون, مشارکت داشته‌است. اندازه اهدا کنندگان نسبت به خالص سینگ ارزش پرسش‌های مطرح‌شده در مورد اینکه آیا سینگ منبع واقعی وجه نقد است یا نه, با توجه به نویسنده کتاب " کلینتون پول نقد ". به گفته نیویورک‌تایمز, این یک اشتباه برای حذف صدام‌حسین به رهبران یهودی ارتدوکس در بروکلین است. پل پاول در سخنرانی خود در مرکز جامعه ملی برای مدارس روز عبری, بدون ابهام بود و استدلال می‌کرد که تهران پس از سقوط صدام‌حسین بیش از پیش قدرتمند شده‌است. سناتور گفت: " سرنگونی صدام‌حسین یک اشتباه بود. " و سرهنگ قذافی را سرنگون کرد.

وی با اشاره به هیلاری Rodham کلینتون، دبیر دولت در زمان - یک فاجعه کامل، گفت: " از زمان نخستین موعظه او در سال ۲۰۱۳، پاپ فرانسیس در مورد نیاز به حفاظت از زمین و همه ایجاد آن به عنوان بخشی از یک پیام گسترده بر روی محیط‌زیست سخن گفته‌است. روزنامه تایمز می‌نویسد: " تاکنون مباحثات کمی صورت‌گرفته است." اما در حال حاضر، همانطور که فرانسیس حاضر می‌شود تا آنچه را که به احتمال زیاد تاثیر گذار در این تابستان بر تخریب محیط‌زیست و تاثیرات تغییر آب و هوایی ناشی از انسان است، به عنوان یک صدای قدرتمند بیان کند، او گفت: " من فکر می‌کنم که پاپ فرانسیس اول امسال به کنگره دعوت خواهد کرد." و گفت: "شما می‌توانید تصور کنید که جمهوری خواهان چه کار خواهند کرد؟" شما باید کاری در مورد گرم شدن جهانی هوای کره انجام دهید؟ " در the بوش در پورتو ریکو، جایی که او در دو رویداد شرکت می‌کند (و در انگلیسی و اسپانیایی صحبت می‌کند)… هیلاری کلینتون در شهر نیویورک پول را بالا می‌برد … و کارلی Fiorina در اینجا به Hampshire.Clic k برخورد می‌کند تا ایمیل‌های خوانش را امضا کند. ما را در فیس بوک و همچنین در تویی‌تر بررسی کنید. ما را در سایت @ chucktodd، @ mmurraypolitics دنبال کنید،


منبع
کویئک بازدید : 19 سه شنبه 02 دی 1399 نظرات (0)

همسرش گفت: یک هوادار مبتلا به بیماری "جنگ ستارگان"فقط چند روز پس از آرزوی نهایی خود درگذشت - برای دیدن فیلم آینده"نیروی بیدار" - اعطا شد. دانیل فلایت وود ، 32 ساله ، به دلیل رویای خود برای دیدن عناوین در سراسر جهان ساخته شد. آخرین اقساط در سری فیلم های مورد علاقه خود قبل از سارکوم سلول های اسپیندل ، یک سرطان نادر بافت همبند ، ادعا کرد که همسرش اشلی هفته گذشته اسکن NBC News را انجام داده است. او گفت زمان کوتاه است. پاسخ داد: دانیل فلایت وود ، Terminally Ill'Star Wars'Fan ، امیدها در حال مرگ آرزو می شوند TrueThe بهار ، تگزاس ، کمپین زوج به عنوان یک پست فیس بوک آغاز شد و به صورت آنلاین تحت هشتگ #ForceForDaniel رشد کرد. مارک هامیل که نقش خود را به عنوان لوک اسکای واکر در فیلم جدید تکرار می کند ، و پیتر مایو که نقش Chewbacca را بازی می کند ، از Fleetwood برای دیدن فیلم اوایل ابراز حمایت کرد. هفته گذشته ، کارگردان J.J. آبرامز تصمیم گرفت به Fleetwood اجازه دهد نسخه ناتمام را تماشا کند. "به همه هواداران ، دوستان ، خانواده و غریبه های شگفت انگیز ما: رویای نهایی دانیلز تازه اعطا شد! ! ! "همسرش اشلی پنجشنبه گذشته در فیس بوک منتشر کرد. سخنگوی Lucasfilm تأیید کرد که نمایش فیلم ، که در 18 دسامبر افتتاح می شود ، اتفاق افتاده است. اظهار داشت: J.J. Abrams Grants Dying'Star Wars'Fan's Wish to See'The Force Awakens'Early سه شنبه ، اشلی گفت Fleetwood درگذشت. "دانیل تا پایان جنگ شگفت انگیز را آغاز کرد. او اکنون با خدا و با نیرو یکی است. او در خواب و آرامش گذشت. او همیشه بت و قهرمان من خواهد بود. "او در فیس بوک به همراه عکسی از این دو نفر که تی شرت های #ForceForDaniel را پوشیده بودند نوشت. این پست از اوایل صبح سه شنبه بیش از 5،500 بار به اشتراک گذاشته شده بود و صدها نفر داشت. نظرات. اشلی هفته گذشته به NBC News گفت: پدر Fleetwood ، دنیس Fleetwood ، به NBC News تأیید کرد که Fleetwood درگذشت. فلت وود از کودکی طرفدار اختصاصی "جنگ ستارگان"بود."او گفت. "او می خواست

اولین دارنده بلیط باشد. سرگرمی و هیجان زیادی بود. او گفت: " حمایت از این زوج به صورت آنلاین بیش از آنچه انتظار می‌رفت بود. اشلی گفت: " من نمی‌توانم سرم را دورش بیندازم. " " این یک چیز خوب است, چون اگر این توجه نبود, من فکر می‌کنم که من چیزهای منفی و اندوه بیشتری خواهم داشت. و این حداقل به ما کمک می‌کند تا زمانی که چیز دیگری برای امیدواری نباشد امیدوار باشیم. او در روز سه‌شنبه در توئیتر ابراز همدردی کرد. " دانیل کوپر " او گفت: " ممکن است این نیرو همیشه با شما باشد. "


منبع
کویئک بازدید : 23 دوشنبه 01 دی 1399 نظرات (0)

jos، نیجریه - به گفته شاهدان، دو بمب در نزدیکی یک ایستگاه اتوبوس در شهر مرکزی نیجریه جوس در عصر روز پنج شنبه منفجر شدند که نفر دوم حداقل ۴۰ نفر را کشت. تلفات نخست را نمی توان تشخیص داد و منابع امنیتی نیجریه نتوانستند بلافاصله برای اظهار نظر در نظر گرفته شوند. انفجارهای بمب که نشانه‌های اسلام گرای بوکو حرام را تحمل می‌کردند، منجر به کشته شدن ۱۱۸ نفر در همان ناحیه جوس در ماه مه شدند." من برقی از نور دیدم و صدای مهیبی شنیدم. پس از آن آوار در همه جا و بدن‌های مثله‌شده به چشم می‌خورد." یک خبرنگار رویترز ۱۱ جسد را در یک محل بمب‌گذاری و ۲۹ تن دیگر را در دیگری شمرد. بوکو حرام، یک جنبش جهادی سنی است که یک شورش ۵ ساله برای ایجاد یک کشور اسلامی در شمال شرقی کشور برپا کرده‌است. رئیس‌جمهور گودلاک جاناتان اعلام کرد که وضعیت اضطراری در سه ایالت شمال شرقی به شدت افزایش‌یافته است؛ چرا که پس از آن در انتخابات فوریه ۲۰۱۵، تعداد حملات به شدت افزایش‌یافته است. آخرین انفجارهای به صورت حزب حاکم جاناتان و ائتلاف اپوزیسیون اصلی در مورد نامزدها برای رقابت در انتخابات به توافق رسیدند که در آن امنیت احتمالا یک مساله تبلیغاتی بزرگ خواهد بود. رهبر سابق ارتش "Muhammadu Buhari" در رای‌گیری برای دومین time.IN با نام "بوکو حرام" به چالش خواهد افتاد. در حال حاضر در IraqNeedle در صفر: "اقتصاد نیجریه" به عنوان UpAttack خشک صادرات نفت در شهر نیجریه، ده‌ها نفر را کشت.


منبع
کویئک بازدید : 20 دوشنبه 01 دی 1399 نظرات (0)
بلومبرگ با برخورد ناخوشایند سگ روبرو شد

مایکبلومبرگدرحالتحت تعقیبقراردادنرسانه‌هایاجتماعیبرایخوش‌آمدگویی به یکسگدرمبارزاتانتخاباتیریاست‌جمهوریباتکان دادنیکحادثهعجیبو غریبدرروز دوشنبهبودکهاینمیلیاردرمیلیاردروامیدوار بودکه دریککافی‌شاپمتوقف شودتابارهبرانجامعهدرBurlington,ورمانت, ملاقاتکند.شهردارسابقنیویورکدستیکمشتریرا تکاندادوسپسپوزه‌اشراقبلازاینکهسگhead.Theسگرامی‌خراشید,تکانداد,نهدندان‌هایمنthx,وارنBaileyوارن((@https://t.co/ZSu9trRudI-of)28ژانویه2020,سخنگویکمپینبلومبرگ,استوLoeserبهاخبارNBCگفتکهدلیلیوجودنداردکهخزدرحالپروازباشد"."مایکتیلور"دراواخردهه2000یکجفتLabradorبهنامدایاناتیلورخریدودراواخردهه2000یکجفتofبهنام دیاناوکلایدخرید,امابهخوبیبهاوگفتکهبایدازمردthem.The( بلومبرگ) مراقبتکندکهدرحالحاضردرتاریخحیواناتخانگیجایگاهخودرادارد.طبقگفتهموزهحیواناتخانگی,ترامپاولینرئیس‌جمهوراستکهاز زماناندروجانسوندردهه1860ازیکرفیقحیواندرکاخسفیدصرف‌نظر می‌کند.


منبع
کویئک بازدید : 28 یکشنبه 30 آذر 1399 نظرات (0)
محاکمه فلوید دنت: ویلیام مک پلیس, پلیس سابق میشیگان, مجرم شناخته شد

یک پلیس سابق متهم به استفاده از نیروی بیش از حد هنگام ضرب و شتم راننده غیر مسلح در هنگام توقف ترافیک در حومه شهر دیترویت ، روز پنجشنبه به دو پرونده محکوم شد. ویلیام ملندز ، که در ماه آوریل به دنبال حادثه 28 ژانویه از اداره پلیس اینستر اخراج شد ، پیدا شد. مقصر سوء رفتار در دفتر و حمله به قصد انجام صدمات جسمی بزرگ. ویلیام ملندز ، افسر پلیس اینكستر ، در دادگاه در سالن دادگستری فرانك مورفیس در دیترویت قرار دارد. خفه شدن ، او مقصر شناخته نشد. اوراق قرضه ملندز ابطال شد و او باید قبل از محكومیت در 3 دسامبر در زندان بماند. او تا 10 سال زندان روبرو است. داور فلوید دنت ، 58 ساله ، بارها و بارها مشت زده ، لگد زد و در حادثه ای كه در فیلم داكس پلیس قرار گرفت ، ضبط شد.: فلوید دنت ، مرد مورد ضرب و شتم توسط میشیگان پلیس در دوربین ، تنظیمات به مدت 1.4 میلیون دلار در دادگاه باز شد. جیمز توماس استدلال كرده بود كه تمام دنت باید انجام دهد این بود كه "دست خود را به پشت خود بگذارد ، این همان چیزی بود كه لازم بود." Dash Cam Shows Police BeatingMarch 25، 201502: 10 اما وكیل دنت ، رابرت دونالدون ، گفت كه این پرونده نماینده نگرانی بزرگتر در مورد سوءاستفاده از قدرت توسط پلیس. دنت در ابتدا به رانندگی با مجوز تعلیق ، داشتن کوکائین و حمله متهم شد. اما این اتهامات کنار گذاشته شد

این طور ! قاضی دادگاه " وین Vonda " قبل از اجازه دادن به پرونده leave.Dent's به عنوان یکی از چندین مامور پلیس و نیروی بیش از حد در دادگاه اقلیت communities.His گفت : " برای تو که مثل یک بچه رفتار کنی غیرقابل‌قبول است . وی


منبع
کویئک بازدید : 22 شنبه 29 آذر 1399 نظرات (0)

او گفت: " صبح روز چهارشنبه, " سوزان ", " سوزان " با مادرش درباره تلاش برای بیرون رفتن از تیم والیبال مدرسه بحث می‌کرد. اما مادرش او را می‌خواست که بر روی مدرسه تمرکز کند. او همچنین نمی‌خواست دخترش در فعالیت‌های فوق‌برنامه شرکت کند, زیرا همیشه خرج برمی‌داشت و می‌گفت: " از تو متنفرم! او به مدرسه رفت. او نمی‌دانست که آن روز صبح آخرین باری خواهد بود که او با مادرش به عنوان یک کلینیک جراحی پلاستیک در آن روز صحبت می‌کرد تا تحت جراحی شکم, کاشت چانه و بینی قرار گیرد. دو ساعت بعد از جراحی, مادرش اکسیژن را به مغزش منتقل کرد. پنج روز بعد وقتی او در کما بود, مرد. به جای اینکه در مورد آخرین گفتگوی آن‌ها گفت: " من برای دهه‌ها تاسف و شرمساری زیاد داشتم. " او در آن زمان ۱۵ ساله بود و هیچ‌کس در خانواده‌اش نمی‌خواست در مورد چیزی که اتفاق‌افتاده بود صحبت کند. این نمایش برای اولین بار در ماه فوریه در سیاتل پخش شد, اما از ماه نوامبر تا به حال نسخه‌های قبلی این برنامه را اجرا کرده بود. اما مغز مادرش به مدت ۱۰ دقیقه بدون اکسیژن بود قبل از اینکه دکتر به او زنگ بزند. و وقتی اولین بار داستان را شروع کرد, هدفش انتقام مرگ مادرش بود. او می‌گوید: " اما هرچه بیشتر در مورد آن سهیم باشم و زمانی که شروع به اجرای آن کردم, متوجه شدم که این داستان فقط برای اندوه و درمان خودم نیست, بلکه واقعاً برای همه است. "

نمایش چندین موضوع و مباحث ، مانند روابط والدین و فرزند ، آسیب های بین نسلی ، ناامنی بدن و شرم را بررسی می کند. همچنین این داستان را نشان می دهد که چگونه مادرش پس از جنگ ویتنام ، خانواده را برای مهاجرت به ایالات متحده تحت فشار قرار داده و ایده آل زیبایی زنانه ویتنامی را بررسی می کند. این ایده آل را می توان به تاریخ استعماری ویتنام ، Nhi T. Lieu ، مستقل ردیابی کرد. محقق مستقر در آستین ، تگزاس که تخصص وی در زمینه مهاجرت ، جنسیت و مطالعات آمریکای آسیایی است و به سوزان لیو مربوط نمی شود ، گفت: نیوی لیو خاطرنشان کرد که ویژگی هایی مانند یک پل بلند. پوست سبک همیشه ارزش داشته است زیرا این نشانگر طبقه بالاتر است. در دهه 1980 و 1990 ، پس از هزاران ویتنامی که پس از جنگ ویتنام به ایالات متحده گریخته بودند ، تقویت سینه روشی محبوب در فرهنگ آمریکایی بود که وی گفت ، مهاجران و پناهندگان ویتنامی مورد نظر. وی افزود: در این دهه ها نیز شاهد ظهور شوق تناسب اندام و فشار به سمت رژیم غذایی و لاغری بود. فمینیست ها و محققان معتقدند که انتخاب تحت عمل جراحی پلاستیک برای زنان قدرتمند است. وی افزود: "در عین حال ، می تواند بهای مرگ و ناامیدی باشد."من معتقدم که این نیز برای آنها - در یک سطح روانشناختی عمیق تر - برای دگرگونی از این موضوع پناهنده بود که در حال فرار از جنگ برای کسی بود که در حال گرفتن است. او گفت:"من یک بازمانده هستم و اکنون می توانم در آن مخلوط شوم.". در این نسخه جدید ، لیو بیشتر روی پویایی و اختلال عملکرد خانواده خود تمرکز می کند ، و کمتر به آنچه در روز درگذشت مادرش رخ داده است. این موضوع به مضامین پوشیده شده در نسخه های قبلی نمایش ، از جمله آسیب های بین نسلی و استانداردهای زیبایی می پردازد

او گفت: " من آنچه را که پدر و مادرم به عنوان آخرین هدیه به او انجام داده‌اند را نشان می‌دهم، اما به نظر من قدرت و قدرت زیادی وجود دارد که ما می‌توانیم از خانواده مان حمایت کنیم. او گفت: " من هیچ آموزش تئاتر ندارم، اما می‌توانم چیزی بسازم که واقعا با قلب و ذهن مردم ارتباط داشته باشد. و من دارم این کار را می‌کنم چون این حقیقت را می‌گوید. او گفت: " من این کار را می‌کنم چون مادرم بیرون است و به من کمک می‌کند."


منبع
کویئک بازدید : 23 جمعه 28 آذر 1399 نظرات (0)
دانشمندان  در  پشت  آن  چشم‌های  غمگین  سگ  ,  نگاهی به  عقب  می‌اندازند .

نیویورک - چه چیزی پشت آن چشمان سگ کوچک سگ خانگی است؟ تحقیقات جدید حاکی از آن است که بیش از هزاران سال اهلی شدن سگ، مردم pups را ترجیح می‌دهند که می‌توانند آن نگاه جذاب و جذاب را بردارند. و این امر توسعه ماهیچه صورت را تشویق می‌کند که it.Toda y را ایجاد می‌کند، pooches از ماهیچه‌ها برای بالا بردن ابروها و ایجاد حالت babylike استفاده می‌کنند. او که روز دوشنبه توسط مجموعه مقالات آکادمی ملی Pittsburgh منتشر شد، با داشتن snouts کوتاه‌تر، اندازه‌های کوچک‌تر و چهره‌های more، گفت: " این ماهیچه‌ها عملا در نیاکان خود غایب هستند. شما معمولا چنین تفاوت‌هایی را در گونه‌ها نمی‌بینید." و برخلاف گرگ‌ها، سگ‌ها به شدت به ارتباط چشمی انسانی تکیه می‌کنند، چه زمانی که کسی با آن‌ها حرف می‌زند یا زمانی که آن‌ها نمی‌توانند یک مشکل را حل کنند، مانند پریدن از یک نرده و یا بیرون رفتن از جریان‌های door.Burr و همکارانش، ماهیچه‌های چشم را در اجساد شش سگ و دو گرگ معاینه می‌کنند. آن‌ها متوجه شدند که سگ‌ها یک ماهیچه چشم گوشتی دارند تا ابروها را بالا ببرند و چشم‌های سگ خود را سگ کنند. اما در گرگ‌ها همان ماهیچه رو به رو بود یا دانشمندان missing.The هم ۲۷ سگ و نه گرگ را در حالی که هر یک به یک نفر خیره شده بودند ثبت کردند. حیوانات اغلب این صورت‌ها را به خود جلب می‌کنند، در حالی که گرگ‌ها به ندرت این صورت‌ها را می‌سازند، و هرگز با محققان بزرگ intensity.The بر این باورند که سگ‌ها، بیش از ۳۳ هزار سال اهلی کردن، از این ماهیچه چشم برای برقراری ارتباط استفاده می‌کنند، احتمالا مردم را تحریک کرده و یا آن‌ها را تحریک می‌کنند - یا حداقل آن‌ها را تحریک می‌کنند تا بازی کنند. و مردم، شاید ناخواسته، متخصصانی که در این مطالعه شرکت نداشتند تحت‌تاثیر قرار گرفتند." هر خرگوشی در یک ایمیل نوشت که این ماهیچه‌ها به طور حتم به این دلیل توسعه یافته‌اند که در تعامل با مردم و مردم به آن‌ها امتیاز می‌دهند.

در تمام این مدت اثبات این موضوع در چشمان سگ puppy بوده‌است. او به محققان برای بررسی جنبه‌های مهم موفقیت سگ‌ها در دانشگاه ایالتی آریزونا گفت: " این گرگ‌ها به طور منظم با افرادی که هدایایی را حمل می‌کردند که ممکن است ارزش درخواست شدن با یک چهره دوست‌داشتنی را داشته باشند." او asked.Burr ows گفت که او مطالعات را برای بررسی نژاده‌ای دیگر برنامه‌ریزی کرده‌است.


منبع
کویئک بازدید : 21 جمعه 28 آذر 1399 نظرات (0)
انتقاد  از  موضع  انگلستان  علیه  ازدواج  همجنس گرا  در  disarray  پس از  رای

لندن - هیئت قانونگذاری کلیسای انگلیس روز چهارشنبه به مخالفت با گزارشی از اسقفها مبنی بر رد ایده برکت ازدواج های همجنس گرا ، آخرین ردیف در مورد موضوعی که سالها کلیسا را تقسیم کرده است ، رای داد. جامعه گسترده تر انگلیس ، که 85 میلیون عضو دارد در سراسر جهان ، از سال 2003 به دلیل استدلال در مورد جنسیت و جنسیت بین کلیساهای عضو لیبرال در غرب و همتایان محافظه کار آنها ، بیشتر در آفریقا ، در بحران بوده است. اما کلیسای انگلیس ،. سنت منشأ یافته است ، به ویژه در مورد چگونگی مقابله با ازدواج های همجنسگرا که در انگلیس قانونی است تقسیم می شود. آخرین بحث و گفتگو ناشی از گزارشی است که در ژانویه توسط خانه اسقف ها منتشر شد ، که به همراه خانه های روحانیت و لائیسی تشکیل می شود. قوه مقننه کلیسا ، معروف به سینود. گزارش اسقفها مجدداً تأیید کرد که کلیسا می آموزد که ازدواج بین زن و مرد است ، در حالی که خواستار "یک لحن تازه و فرهنگ استقبال و پشتیبانی از همجنسگرایان است

در این گزارش آمده‌است : " درک ما این است که در حالی که درد مردم همجنسگرا در گزارش شما مورد صحبت قرار می‌گیرد , ما صدای موثق بودن آن را می‌شنویم " , " کلیسای اسقفی , برای حمایت از


منبع

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 66
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 111
  • بازدید ماه : 232
  • بازدید سال : 1,370
  • بازدید کلی : 3,527